
Süper Lig’de 27. hafta karşılaşmasında Galatasaray, deplasmanda Alanyaspor’a konuk oldu.
Sarı-kırmızılılar 1-0 geriye düştükleri maçtan 2-1 galip ayrıldı.
Galatasaraylı futbolcu Mario Lemina, Alanyaspor maçının ardından konuştu.
DERBİ YANITI: HEDEFLERE TEK TEK GİDECEĞİZ
Lemina, “Zor bir maç oldu. Zorluk düzeyi yüksekti. Golü attık ikinci yarı, daha fazla alan bulabileceğimizi biliyorduk. Bu alanları değerlendirdik ve ikinci yarı golümüzü attık.” dedi.
Gabonlu orta saha oyuncusu, “Üst üste derbiler var, ne düşünüyor?” şeklinde gelen sorunun ardından, “Tüm maçlar zor, kolay maç yok. Bizim de derbi tecrübemiz var. Hedeflere tek tek gideceğiz. En iyi şekilde sahaya çıkacağız.” yanıtını verdi.
Lemina, son olarak, “Şu andaki motivasyonumuz çok iyi. Takımda deneyimli ve genç oyuncular var. İyi bir atmosfer var. En iyisini yapmak bizim elimizde.” sözlerini sarf etti.

Fatih Yıldırım
Yazar
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Okan Buruk’tan derbi hakemi yorumu: “Soru iÅaretleri var”
1102 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
963 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
575 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
560 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
544 kez okundu