
FIBA Kadınlar Süper Kupa’da Fenerbahçe ile Beşiktaş karşı karşıya geldi.
Çarşamba akşamı başlayan ancak tribün olayları nedeniyle perşembe gününe ertelenen maçta Fenerbahçe, Beşiktaş’ı 79-63 mağlup etti ve kupanın sahibi oldu.
HEM EUROLEAGUE HEM SÜPER KUPA
Sarı lacivertliler, üst üste ikinci sezonda da hem EuroLeague hem de Süper Kupa’yı kazanma başarısı göstermiş oldu.
Mücadeleyi Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’ da tribünden izledi.
Karşılaşma taraftar olayları nedeniyle yarıda kalmıştı. 16:00’da başlayan mücadele, taraftarsız oynandı.

NE OLMUŞTU?
FIBA Kadınlar Süper Kupa’daki Fenerbahçe Opet-Beşiktaş karşılaşması, sahaya atılan yabancı maddeler nedeniyle ertelenmişti.
Maçın 2’nci dakikasında sahaya tribünlerden atılan yabancı maddeler nedeniyle oyun durmuş ve hakemlerin de uyarısıyla takımlar soyunma odasına gitmişti.
Karşılaşma, bugün kaldığı yerden seyircisiz olarak yeniden oynandı.

Abdullah Paçal
Editör
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
03 Haziran 2026SPOR
03 Haziran 2026GÜNDEM
03 Haziran 2026SPOR
03 Haziran 2026SPOR
03 Haziran 2026GÜNDEM
03 Haziran 2026GÜNDEM
03 Haziran 2026
1
Okan Buruk’tan derbi hakemi yorumu: “Soru iÅaretleri var”
1100 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
961 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
572 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
559 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
542 kez okundu